Doprava a platba

Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést v naší provozovně v Praze, sekce "kontakty". Při osobním odběru je možné zboží zaplatit hotově nebo platební kartou. Platba předem bankovním převodem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží se však budete muset prokázat osobním dokladem. Osobní odběry jsou zcela bez poplatku.

Zaslání zboží

Naše společnost k zasílání využívá služeb PPL a České pošty.

Ceník dopravy v ČR

PPL balík do 30Kg                     80,- Kč s DPH
Obchodní balík České pošty      140,- Kč s DPH

Ceník dobírky v ČR

Doběrečné                               70,- Kč s DPH

Celkem tedy doprava včetně dobírky 150,- Kč s DPH. Na faktuře bude vždy částka vyčíslena v jedné položce jako DOBÍRKA.
V případě, že zvolíte platbu předem bankovním převodem, nebude Vám účtováno doběrečné a platíte pouze dopravu.
V tomto případě vždy vyčkejte na zálohovou fakturu a potvrzení dostupnosti zboží.
Při objednávce nad 2.000,- Kč a dopravce PPL není účtována doprava ani doběrečné - (neplatí pro zasílání do zahraničí) a pro některé zboží v akci či výprodeji. V případě České pošty je tato výše až nad 4.000,- Kč (pouze v ČR)

 

Ceník dopravy na Slovensko

Na Slovensko zasíláme pouze přes dopravce PPL, poštovné a balné s dobírkou celkem 250,- Kč

 

 

Výměna zboží

Výměna hrazená dobírkou               150,- Kč s DPH

Výměna hrazená předem převodem   80,- Kč s DPH

Výměna na Slovensko                      250,- Kč s DPH


Reklamace mechanického poškození z přepravy

Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.