Doprava a platba
Osobní odběr
Osobní odběr je možné provést v naší provozovně v Praze, sekce "kontakty". Při osobním odběru je možné zboží zaplatit hotově nebo platební kartou. Platba předem bankovním převodem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží se však budete muset prokázat osobním dokladem. Osobní odběry jsou zcela bez poplatku.
Zaslání zboží
Naše společnost k zasílání využívá služeb PPL a České pošty.
Ceník dopravy v ČR
PPL balík do 30Kg 80,- Kč s DPH
Obchodní balík České pošty 140,- Kč s DPH
Ceník dobírky v ČR
Doběrečné 70,- Kč s DPH
Celkem tedy doprava včetně dobírky 150,- Kč s DPH. Na faktuře bude vždy částka vyčíslena v jedné položce jako DOBÍRKA.
V případě, že zvolíte platbu předem bankovním převodem, nebude Vám účtováno doběrečné a platíte pouze dopravu.
V tomto případě vždy vyčkejte na zálohovou fakturu a potvrzení dostupnosti zboží.
Při objednávce nad 2.000,- Kč a dopravce PPL není účtována doprava ani doběrečné - (neplatí pro zasílání do zahraničí) a pro některé zboží v akci či výprodeji. V případě České pošty je tato výše až nad 4.000,- Kč (pouze v ČR)
Ceník dopravy na Slovensko
Na Slovensko zasíláme pouze přes dopravce PPL, poštovné a balné s dobírkou celkem 250,- Kč
Výměna zboží
Výměna hrazená dobírkou 150,- Kč s DPH
Výměna hrazená předem převodem 80,- Kč s DPH
Výměna na Slovensko 250,- Kč s DPH
Reklamace mechanického poškození z přepravy
Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.